KıraçWEB Forumları'na hoşgeldiniz. Bu forumu ilk ziyaretiniz ise bilmeniz gereken önemli konuları burada bulabilirsiniz.

İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

Sayfa 1, 2  Sonraki
 
KıraçWEB Forumları » Güncel
Yazar Mesaj
iklim
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 812
Kayıt Tarihi:
18 Mayıs 2007

MesajTarih: Pzr Oca 27, 2008 7:56 pm    Mesaj konusu: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!. Emniyet ilk kez internetten müzik indiren 112 kişi gözaltına alındı..



Türkiye’de ilk kez internet üzerinden müzik indirerek, başkalarının kullanımına açan kişilere operasyon yapıldı.

Soruşturma, MÜ-YAP’ın (Bağlantılı Hak Sahibi Fonogram Yapımcıları Meslek Birliği), telif hakkına sahip olduğu müzik parçalarının internet üzerinde dağıtımının yapıldığını söyleyerek şikayetçi olması üzerine açıldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü tarafından başlatılan soruşturmada, internet kullanıcılarının “LimeWire” isimli programı kullanarak korsan müzik indirdikleri ve yine bu parçaları başkalarının alabilmeleri için kullanıma açtıkları tespit edildi.

Polis tarafından IP numaralarından önce bağlantı için kullandıkları telefon numaraları daha sonra da adresleri belirlenen korsan müzik dinleyen 112 kişi, gözaltına alındı.

Savcılık kararı ile bu kişilerin bilgisayarlarına incelenmek üzere el kondu. İfadeleri alınan korsan müzik dinleyicilerinin yaptıklarının suç olduğunu bilmediklerini söyledikleri belirtildi. Bilgisayarında korsan müzik parçaları bulunan A.K. (27) ifadesinde, “Birkaç kez sitelerden şarkı indirmiştim. Ancak bunların kullanıma açıldığından ve başkalarının bilgisayarıma girmesine izin verdiğimden haberim yoktu” dedi.


bende indiriyodum haberi annem söyledi yoksa indirmeye devam ederdim sağol annecim


(forum daha önce açıldıysa kusura bakmayın ya bilmiyorumdur yada unutmuşumdur :oops: )


________________________________________
medeniyet;soymaksa bedeni,hayvanlar insanlardan daha medeni.
 





Tarih: Pzr Oca 27, 2008 7:56 pm    Mesaj konusu: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

lavinya
-Uzaklaştırıldı-

Mesajlar: 773
Kayıt Tarihi:
14 Haziran 2007

MesajTarih: Pzr Oca 27, 2008 8:06 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

Ne diim bir yanı iyi bir yanı kötü....

Ama herşeyin hayırlısı....

Bilgi için sağol ablacım...


________________________________________
<<<<<<umrumda mı sorsana...>>>>>>

Bilmukabele...
crazy
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 614
Kayıt Tarihi:
23 Eylül 2006

MesajTarih: Pzr Oca 27, 2008 8:22 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

way la
şimdi hiç müzik indiremicez mi bide ttnet müzik felan wardı....ordan da mı indiremicez
semih1973
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 2080
Kayıt Tarihi:
16 Mart 2006

MesajTarih: Pzr Oca 27, 2008 11:14 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

son bi kaç gün içinde o programla şarkı indirdim :oops: bak içimi bi korku kapladı neyse kaldırıyorum pc den hemen programı


eyvallah

sonsuza dek _K_I_R_A_Ç_


________________________________________
»(¯`v´¯)»ş.aşk.ın »(¯`v´¯)»
türkü kokan , saf bi güzellikdir benim aşkım şvlsm
vkutay
İl Temsilcisi
Ankara
<center>İl Temsilcisi <br><b>Ankara</b>

Mesajlar: 2432
Kayıt Tarihi:
02 Mart 2006

MesajTarih: Pzr Oca 27, 2008 11:44 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

Aresten bişey oluyo mu?


________________________________________
Ne popcuyum ne rock'cı KIRAÇ'cıyım KIRAÇ'cı!!! :D
iklim
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 812
Kayıt Tarihi:
18 Mayıs 2007

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 8:54 am    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

ttnet ücretli sanırım faturaya yansıyomuş öyle biliyorum sanırım doğruda...

bende sildim lime wire yi zaten son günlerde deli ediyodu beni indirmiyodu iyi oldu oh canıma değsin :cene:

Alıntı:
Bilgi için sağol ablacım...


rica ederim salihacım


________________________________________
medeniyet;soymaksa bedeni,hayvanlar insanlardan daha medeni.
asi_cerkez
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 2389
Kayıt Tarihi:
24 Haziran 2007

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 10:25 am    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

İyide ne alakası var LimeWireden indirince bişe olmuyoki ben hala indiriyorum Hatta şuan sırf bu haberi gördüm bakim polis gelcekmi diye denemek için Murat Kekillinin bi kaç sarkısını daha indiriyorum

Haber başka türlüdür bence adamlar baksana baska albüm falan diyo bizle ne alakası var :cene:

Valla ben gayet güzel indiriyorum hatta program hızlanmış semih falan silmişya kesin ondandır :cene: İstediğiniz şarkı olursa söyleyin ben indirir yollarım :cene: :cene:


________________________________________
Hani Bitmeyecekti... Hani Hep Sürecekti...

Bu Gönül Onu Nasıl Yok Saysın...
traue
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 992
Kayıt Tarihi:
02 Mart 2006

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 12:59 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

msnden alıncada suç mu


________________________________________
''Biz Önemliyiz''
francesko_totti
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 3390
Kayıt Tarihi:
07 Eylül 2006

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 1:53 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

Bende imesh kullanıyom

Keşke polisler gelip beni yakalasada şu korsancılık bitse! :cene:

Korsana HAYIR!!


________________________________________
Totti Bİr Efsanedir ;)
hCrSAGLAM
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 852
Kayıt Tarihi:
14 Ekim 2007

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 2:54 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

ama bende o programdan şarkı indiriyorum.. Karışmasınlar ayda yılda bir suç işliyoruz onu da bıraksınlar rahat rahat yapalım


________________________________________
özletme kendini sığdıramıyorum içime bu hasreti...
badmonster
Acemi Kullanıcı

Mesajlar: 13
Kayıt Tarihi:
29 Ekim 2007

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 3:59 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

hala limewire kullanıyorum bi şey olmadı son bi haftadırda hergün şarkı indirdim alcaklar beni görcem o zaman
youtubedan indirsek olurmu ki :cene:
krchyrn_KBR
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 4534
Kayıt Tarihi:
12 Temmuz 2006

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 6:11 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

ben de limewire ve imesh kullanıyorum bakalım ne olcak hoş uzun zamandır da ilgilenemiyordum şarkı indirme işleriyle...
Y@LCU
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 299
Kayıt Tarihi:
06 Haziran 2006

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 9:05 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

ben musicobattan bile indiriyom yeterki şarkı hoşuma gitsin


________________________________________
Herkes öpüşmeyi AŞK zannediyor...Biz Sevdigimizin GÖZLERİNE Bakmaya Kıyamazken....
semih1973
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 2080
Kayıt Tarihi:
16 Mart 2006

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 11:12 pm    Mesaj konusu: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

nan rıdvan seni bizzat şikayet ediyorum polise :cene:


eyvallah

sonsuza dek _K_I_R_A_Ç_


________________________________________
»(¯`v´¯)»ş.aşk.ın »(¯`v´¯)»
türkü kokan , saf bi güzellikdir benim aşkım şvlsm
crazy
KW Yazar
KW Yazar

Mesajlar: 614
Kayıt Tarihi:
23 Eylül 2006

MesajTarih: Pts Oca 28, 2008 11:31 pm    Mesaj konusu: Re: Ynt: İnternetten şarkı indirme dönemi sona erdi!.

vkutay demiş ki:
Aresten bişey oluyo mu?


aresden manyak derecede virüs girio
Mesajları göster:   
   Cevap Gönder    KıraçWEB Forum Ana Sayfası » Güncel Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
 

» Basit Görünüm
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Bu konuya benzer olabilecek konular
Başlık Yazar Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok Kıraç Halti Şarkı İsmi Alpay 3 Pts Tem 23, 2012 7:52 pm
Yeni mesaj yok Kıraç: Ortada şarkı da şarkıcı da yok mayday 1 Çrş Arl 14, 2011 9:40 am
Yeni mesaj yok Fetret Devri Sona Eriyor İnşallah ugurbasaran 10 Cum May 06, 2011 10:30 am
Yeni mesaj yok Yeni Albümden İlk Şarkı "DÖN ARTIK"... perse 20 Cum May 06, 2011 10:22 am
Yeni mesaj yok En Sevdiğiniz Kıraç Şarkı Sözü :) kirac_rock 6 Cmt Oca 08, 2011 9:43 am
Forum Kuralları    Sıkça Sorulanlar   Arama      Hesap Yönetimi   Özel mesajlarınızı görmek için giriş yapın   Giriş 
   
© 2008 KıraçWEB